Tuesday, August 16, 2011

TMGS nya Pasal

assalamualaikum ..
lama btol aku xpost apa2 dkt blog ni hehehe .. ok la .. nk citer skit pasal ofis lame aku dkt damansara intan .. time nak pakai kite .. perggg bkn men lg eloknya..time da xnak pakai .. mcm tu jer terminate hahaha .. xpe la bukan rezeki kot dgn ofis tu dan aku pun da dkt keje tempat yg lagi syok ..xde nak keje sampai 1-2 pagi nya hahah .. masuk kul 7 balik kul 4 masuk kul 3 balik kul 9 masuk kul 4 balik kul 12 lagi syok .. ade shift .. leh pilih lak tu shift haha .. ikot kan dgn TMGS ni boleh di katakan besar la sbb bawah kerabat pahang .. ceo ok .. tp .. yg COO ni perangai mcm lahanat .. sampai skang xdpt2 la aku nya CLAIM .. epf socso dkt payslip potong tp bila g chk dkt kwsp xde masuk la .. pelik btol la derang ni .. ok la .. setakat ni la dulu .. nak sambung buat keje .. hari ni aku masuk awal hahaha
k
wsalam ..