Wednesday, January 23, 2013

huhu lama xupdate

assalamualaikum .. lama betol xupdate blog .. hmmm.. bz teramat sampai tido2 atas katil setiap hari .. xde keje bosan gamaknya .. keje mcm ni .. apa boleh buat .. nasib bdn .. bljr xtinggi .. keje pun dkt rumah jer la .. mkn tido mkn tido ... aku terfikir sesuatu yang selama ini aku duk simpan dalam hati .. walaupun aku rasa benda tu xperlu aku fikirkan lagi .. dia tetap terpahat di nurani aku ni .. adoi .. ada tips2 x utk menghilangkan paku yg ade dkt hati aku ni ? kalau ada sila kasitau aku .. agak susah nak hilangkan dia .. sbb da lama terpahat .. sampai aku sendiri pun xterdaya nak buangya .. jika anda masih membelek blog saye .. sila pm STOP utk sy meneruskan hidup tanpa anda di dlm jiwa saya .. kalau anda ingin memberi saya harapan lagi .. sila ckp YES .. ok sekian saja .. warkah aku tuk kali ni ...

assalamualaikum .. ada masa aku update lagi

No comments:

Post a Comment