Friday, August 17, 2012

Selamat Hari Raya

Di sini aku ingin mengucapkan selamat hari raya maaf zahir batin kepada semua yg mengenali diri aku .. yg mana pernah kenal aku dalaman dan jugak luaran .. harap dosa aku yang lepas dapat korang maafkan .. aku bukan insan yg sempurna .. aku hanya insan yang lemah .. yang mana aku juga melakukan kesilapan sengaja atau tidak sengaja .. aku harap pada tahun ini .. aku dapat meminta maaf daripada kawan2 semua.. semoga pernjalanan kehidupan aku selepas raya ini akan bertambah baik ..

hope raya tahun ni .. dapat mengurangkan dosa2 aku yg lepas .. dan aku jugak dapat meneruskan kehidupan seperti manusia biasa .. yang juga melakukan kesilapan yang tidak disengajakan ..

so .. SELAMAT HARI RAYA SEMUA .. MAAF ZAHIR DAN BATIN DARI MOHD AZLI BIN ROJAN .. SEKIAN TERIMA KASIH .. SEMOGA BERJUMPA LAGI DI LAIN KALI

No comments:

Post a Comment