Sunday, May 10, 2009

Otak Serabai

Adoi la kenapa la pompuan tu xfaham bahasa .. dah clash tu clash la .. nak cari aku lagi buat pe ? sbb aku ade duit ke ? hahah giler kertas betol la anda ni .. dah la .. aku nak rest sakit kepala giler .. hanya ade sorang jer awek dlm idup aku skang .. see dkt fren aku k .. chow mwah love u redylia :D

Monday, May 4, 2009

Panduan Kepada Semua

Sesetengah masalah boleh di handle @ di selesaikan dengan senang .. ade sesetengah tu xleh nak handle jd .. perlukan pertolongan org lain hehe .. jadi jgn jadikan kawan2 anda sebagai mangsa anda sebab anda nak membuatnya .. anda yg mencari masalah tu .. jd kawan2 hanya boleh mendengar dan memberi nasihat tapi kalau dah jd lain macam nak buat ape tolong kan ? haha jd itulah celoteh aku ptg ni

p/s: jgn sangka kwn anda boleh tolong anda setiap masa anda perlukan :)